Jeigu jums patiems taip nenutiko, tai bent kartą tikrai esate matę, kaip žmonės užsisakę vienokią prekę internetinėje parduotuvėje, realybėje ją gauna visiškai ne tokią, kokios tikėjosi. Išvydę taip ilgai lauktą produktą, kuris nuotraukoje ir realybėje skiriasi lyg diena ir naktis galite suvokti, jog siurprizus ne taip jau ir mėgstate.
Vieno berniuko tėtis norėjo savo sūnui su Kalėdomis padovanoti „Xbox One“ žaidimą. Radęs žaidimą, kuris „eBay“ parduotuvėje kainavo 750 dolerių, jis jį užsisakė, o didžiai nuostabai gavęs prekę išvydo ant lapo atspausdintą „Xbox One“ nuotrauką.
Gauta preke nustebintas liko ir kitas klientas, kuris iš internetinės parduotuvės užsisakė batus, skirtus dirbti esant šaltoms, ekstremalioms oro sąlygoms, tačiau gavo aukštakulnius batelius. Arba vaikinas, kuris užsisakęs dvivietę palapinę pastebėjo, kad ji tokio dydžio, jog gali į ją įlysti ir nešioti lyg megztinį. O kur dar visos istorijos, kuomet merginos užsisakiusios išleistuvių sukneles gauna kažką panašaus į Helovino kostiumą.
Norėdami to išvengti, pirmiausia, būtinai įsigilinkite į paties produkto aprašymą, o tuomet į žmonių, jau pirkusių ten, atsiliepimus ir ne tik pardavėjo svetainėje, bet ir kitose.
Jeigu pastebėjote neigiamų komentarų, prie kurių yra pateikti pardavėjo atsakymai, tuomet pasigilinkite į tai, kas buvo atsakyta klientui. Juk pasitaiko ir vienkartinių neatitikimų, tačiau jeigu atsakymas paviršutiniškas, nesiūlantis jokio sprendimo būdo ir iššaukiantis dar daugiau klausimų, tuomet nevertėtų rizikuoti.
Taip pat nepamirškite ir patys pasidalinti savo patirtimis apie įsigytas prekes. Dalinkitės tiek blogais, tiek gerais atsiliepimais, galbūt tai padės kažkam kitam apsispręsti ar verta įsigyti produktą.
Niekada nesirinkite impulsyvaus pirkimo tik pagal vieną nuotrauką, kurią matote internetinės parduotuvės svetainėje. Jeigu tam tikra prekė jums tikrai patiko, tuomet apžiūrėkite ar panašius produktus siūlo kitos parduotuvės, palyginkite kainas, prekių pateikimą ir pan.
Jeigu planuojate pirkti kokią nors elektronikos priemonę, tuomet pasiskaitinėkite apie jos specifikacijas internete ir palyginkite su tuo, kaip jos aprašytos internetinėje parduotuvėje. Jeigu planuojate pirkti drabužius, tuomet pasitikrinkite dydžių lenteles, kurios leis labiau suprasti kokio išmatavimo prekę geriausia pasirinkti.
Nusprendę pirkti tam tikrą produktą internetinėje parduotuvėje pažiūrėkite ar ji siūlo galimybę nemokamam prekių grąžinimui. Jeigu atėjusiu produktu būsite nepatenkinti, tai turėsite išeitį – jį grąžinti ir atgauti sumą kurią sumokėjote.
Kiti įrašai
„Siųsk pigiau“ – išskirtinė įmonė, teikianti pigias siuntų pristatymo paslaugas visoje Lietuvoje ir tarptautiniu mastu. Bendradarbiaudami su geriausią reputaciją turinčiomis ir pasaulyje pripažintomis kurjerių kompanijomis, tokiomis kaip DHL, TNT, DPD, FEDEX, LP EXPRESS, VENIPAK, ITELLA, GLS, OMNIVA, SST ir DEUTSCHE POST, siuntų tarnyba „Siųsk pigiau“ gali padėti išsiųsti siuntą į daugiau nei 220 pasaulio šalių.
„Siųsk pigiau“ partneriai - greitieji kurjeriai, kurie Jūsų siuntas pristatys patikimai nuo durų iki durų, todėl Jūsų siuntiniai visada bus saugūs. Skaičiuokite ir gaukite geriausius siuntos kainos pasiūlymus, kurie neabejotinai atitiks tiek Jūsų individualius, tiek Jūsų įmonės siuntų siuntimo poreikius bei biudžetą.
Skubūs pristatymai pagrindiniuose Europos bei JAV ir Kanados miestuose. Siuntų tarnyba "Siųsk pigiau" pristatys siuntas per vid. 1-3 d.d.
Apsilankykite kainos skaičiuoklėje ir gaukite geriausius kainų pasiūlymus.
Siuntas iš užsienio bei persiuntimą tarp kitų kelių šalių užsisakykite paprastai ir be jokių sutarčių.