Jeigu socialinis tinklas Instagram būtų žmogus, tai šiuo metu jis būtų pirmuosius paauglystės principus rodantis jaunuolis. Jau beveik trylika metų šiame tinkle turiniu dalijasi ne tik pavieniai asmenys, bet ir garsiausi prekių ženklai. Tad jeigu dar nežinote, kaip veikia Instagram – pats laikas prisijungti į daugiau nei 2 mlrd. vartotojų viršijančias gretas.
Trumpai apie šį socialinį tinklą – užgimęs 2010 m. spalį, savo pirmąjį milijoną vartotojų surinko vos po dviejų mėnesių – 2010 m. gruodį. Tiesa, kelias iki milijardo paskyrų tikrai užtruko – šį pasiekimą įmonė užfiksavo 2018 m. birželį. Pagrindinis platformos bruožas – talpinamas vizualinis turinys, kadangi vartotojai gali kelti tik nuotraukas arba vaizdo įrašus (jeigu norisi patalpinti tik tekstą, šis vis vien turi nugulti iliustracijoje). Nuo 2012 m. balandžio Instagram priklauso kompanijai Meta, buvusiems savininkams atseikėjusiai apie 1 mlrd. JAV dolerių (grynaisiais bei akcijomis).
Tam, kad sėkmingai įsigilintumėte į platformos veikimą, reikėtų pradėti nuo kelių labai akivaizdžių žingsnių.
Visgi, jeigu Instagram yra vienintelis jūsų komunikacijos kanalas, praleiskite Facebook žingsnį. Susikūrę ir aktyvavę paskyrą jau galite pradėti kurti įrašus ir rinkti sekėjus.
Kai paskyra jau sukurta, laikas išsamiau susipažinti su platforma ir pradėti kurti turinį. Būtent aptardami turinio kūrimo galimybes ir galime geriausiai suprasti, kaip veikia šis socialinis tinklas.
Toks turinys gali nugulti į jūsų socialinio tinklo paskyrą, tačiau neturėtumėte apsiriboti vien tik turinio generavimu. Rinkodaros specialistai pažymi, jog daugiausiai naudos iš paskyros gausite ne tik keldami įrašus, bet ir bendraudami su sekėjais. Tai galite darydami pamėgdami jų įkeltus, su jūsų prekės ženklu susijusius įrašus, atsakydami į komentarus, gavę leidimą – pasidalindami vartotojų kuriamu turiniu. Anot ekspertų, proaktyvus verslų bendravimas su socialinių tinklų paskyrų sekėjais padeda palaikyti bendruomeniškumo jausmą ir skatina vartotojus įsitraukti.
Galiausiai, nuo Instagram neatsiejamas įrankis yra garsiosios grotažymės (ang. hashtags). Jos ne tik padeda turinį suskirstyti į kategorijas, bet ir yra puikus bei vis dar veikiantis auditorijos išplėtimo būdas. Daugiau apie grotažymių panaudojimo galimybes galite rasti čia.
Jeigu į socialinių tinklų plėtrą žiūrite ne tik kaip į būdą būti arčiau savo tikslinės auditorijos, bet kaip ir į naują pardavimo kanalą, turėtumėte susipažinti ir su Instagram shopping funkcija. Tai – įrankių visuma, galinti paversi jūsų paskyrą funkcionuojančia el. parduotuve. Čia klientai gali matyti parduodamus produktus, jų kainas ir apsipirkti praktiškai nepalikdami Instagram.
El. komercijos žinovai pažymi, jog kiekvienam verslui, siekiančiam padidinti pardavimus ir aktyviai komunikuojančiam Instagram tinkle, verta įgalinti parduotuvės funkcijas dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, tai sutrumpėjęs atsiskaitymo procesas. Užuot keliavę iš socialinio tinklo į Jūsų el. parduotuvę ir ieškoję akį patraukusio produkto, sekėjai gali tiesiog spustelėti ant jiems patinkančios prekės žymos ir rasti išsamų aprašymą bei iškart keliauti į atsiskaitymo puslapį. Lygiai taip pat greitai produktus galima įsigyti ir tiems, kuriems yra parodomi Jūsų užsakyti reklaminiai įrašai.
Svarbu pažymėti, jog ne kiekviena Instagram paskyra gali tapti prekybos platforma – reikia, jog būtų išpildyti keli reikalavimai. Pirmiausia, parduotuvė turi veikti patvirtintose valstybėse. Nuolat naujinamą sąrašą galite rasti Instagram pagalbos centre. Lietuva į šį sąrašą patenka, tad nesklandumų iškilti neturėtų, tačiau jeigu atostogaujate pvz. Juodkalnijoje ir bandote būdami šioje valstybėje naudotis Instagram shopping funkcijomis, galite turėti ribotą prieigą (negalėsite įrašuose žymėti produktų ir pan.).
Kitas svarbus aspektas – turite prekiauti produktais, atitinkančiais Facebook ir Instagram prekybos taisykles. Taigi, jeigu parduodate paslaugas (t.y. ne fizinius daiktus), gyvūnus, sveikatos priežiūros priemones (pvz. medikamentus, maisto papildus) – prekybai platformos teks dairytis kitur.
Galiausiai, turite turėti Facebook verslo puslapį ir naudoti mūsų jau minėta Meta Business Suite platforma. Būtent čia yra valdomas parduodamų prekių katalogas, kuriami aprašymai ir pateikiama visa informacija apie klientams siūlomus produktus. Atidžiai skaitykite platformos keliamus reikalavimus ir juos išpildykite – taip prekių katalogo sukūrimas bus sklandesnis ir užtruks greičiau.
Kiti įrašai
„Siųsk pigiau“ – išskirtinė įmonė, teikianti pigias siuntų pristatymo paslaugas visoje Lietuvoje ir tarptautiniu mastu. Bendradarbiaudami su geriausią reputaciją turinčiomis ir pasaulyje pripažintomis kurjerių kompanijomis, tokiomis kaip DHL, TNT, DPD, FEDEX, LP EXPRESS, VENIPAK, ITELLA, GLS, OMNIVA, SST ir DEUTSCHE POST, siuntų tarnyba „Siųsk pigiau“ gali padėti išsiųsti siuntą į daugiau nei 220 pasaulio šalių.
„Siųsk pigiau“ partneriai - greitieji kurjeriai, kurie Jūsų siuntas pristatys patikimai nuo durų iki durų, todėl Jūsų siuntiniai visada bus saugūs. Skaičiuokite ir gaukite geriausius siuntos kainos pasiūlymus, kurie neabejotinai atitiks tiek Jūsų individualius, tiek Jūsų įmonės siuntų siuntimo poreikius bei biudžetą.
Skubūs pristatymai pagrindiniuose Europos bei JAV ir Kanados miestuose. Siuntų tarnyba "Siųsk pigiau" pristatys siuntas per vid. 1-3 d.d.
Apsilankykite kainos skaičiuoklėje ir gaukite geriausius kainų pasiūlymus.
Siuntas iš užsienio bei persiuntimą tarp kitų kelių šalių užsisakykite paprastai ir be jokių sutarčių.