Knygos, kurias verta perskaityti

2023/02/24

Ar tik pradedate savo elektroninės prekybos kelionę, ar jau esate sėkmingos el. parduotuvės savininkas, poreikis įgyti papildomų žinių niekada nesibaigia. Knygos gali puikiai tam pasitarnauti  – metai ar net dešimtmečiai eksperimentų, pamokų, klaidų, įžvalgų, suspausta į kelis šimtus puslapių. Šiandien tinklaraštyje pristatysime knygas, kurias verta perskaityti kiekvienam sėkmingo verslo siekiančiam žmogui.

Asmeninio augimo knygos

Kiekvienas verslas prasideda nuo žmogaus ir jo idėjos. Tam, kad užsidegimas neišblėstų susidūrus su sunkumais, o suburta komanda būtų motyvuota ir „užvesta“, prie įmonės vairo turi stovėti stipri asmenybė. Toliau pateikiamos knygos, orientuotos į asmenybės tobulinimą, saviugdą.

  • Mark Manson „Subtilus menas nekrušti sau (ir kitiems) proto“ (ang. The Subtle Art of Not Giving a Fuck). Knygos autorius – tinklaraštininkas, siūlantis pamiršti pozityvo forsavimą ir kviečiantis atrasti būdus, kaip geriau susidoroti su sunkumais. Kaip teigia M. Manson, ši knyga – ne apie tai, kaip iš citrinų pagaminti saldų limonadą, o kaip išmokti geriau toleruoti citrinų rūgštumą. Knyga – šmaikšti, tačiau šalia lengvų juokelių gausu  taiklių ir aštrių įžvalgų. Viena jų – kad ir kaip kiekvienas norėtume būti geriausiu, visi kartais būname nevykėliais ir viskas su tuo yra gerai.
  • James Clear „Atominiai įpročiai“ (ang. Atomic habits). Anot ekspertų, tai – viena geriausių knygų apie įpročių formavimą ir kasdienio elgesio keitimą. Pagrindinis dėmesys čia skiriamas mažiems patobulinimams, o ne dideliems, plataus masto pokyčiams. Būtent tokie smulkūs patobulinimai kaupiasi, o jų poveikis mūsų kasdienybėje – didžiulis. Knyga gali padėti sutelkti dėmesį į darbą, skatinti daugiau skaityti, reguliariai rašyti dienoraštį, apmąstyti savo darbą, užmegzti geresnius santykius su kolegomis ir darbuotojais, išmokti palaikyti mankštos rutiną – bet ką, kas padės jums tapti geresniu darbe ir asmeniniame gyvenime.
  • Dan Harris „10 % laimingesnis“ (ang. 10 % Happier). Knygos autorius – žinių pranešėjas Dan Harris. Vieną 2004 m. rytmetį laidoje „Labas rytas, Amerika“ skaitant žinias nutiko tai, kam nei vieni metai patirties vedėjo neparuošė – jį ištiko panikos ataka. Kaip knygoje teigia autorius, šis įvykis jo gyvenimą apvertė aukštyn kojomis.  Knyga kviečia į kelionę po neuromokslo atradimus bei vidinį kiekvieno mūsų pasaulį – leidinyje susilieja dvasingumas ir mokslas.
  • Eckhart Tolle „Šios akimirkos galia“ (ang. The Power of Now). Jeigu reikėtų šią knygą apibūdinti vienu sakiniu – autoriaus teigimu, kiekviena minutė, kurią praleidžiame nerimaudami dėl ateities ar apgailestaudami dėl praeities, yra prarasta, nes iš tikrųjų viskas, į ką turite sutelkti savo dėmesį, yra ši akimirka. Autorius kviečia stebėti savo mintis, leisti joms egzistuoti, tačiau nesuteikti joms galios mus skaudinti. Skaitytojas supažindamas su pagrindiniais dėmesingumo (ang. mindfulness) principais ir kaip šią praktiką integruoti į kasdienybę.
  • Stephen R. Covey „7 sėkmės lydimų žmonių įpročiai“ (ang. The 7 Habits Of Highly Effective People). Autorius dalijasi į septynis principus orientuotu požiūriu profesinių ir asmeninių problemų sprendimui. Šie principai apima proaktyvumą, nuoseklų mąstymą (kaip rašoma knygoje – nuo pat pradžios galvoti apie pabaigą), ieškojimą visiems naudingų (ang. win-win) situacijų ir pan. Jeigu visi septyni įpročiai atras vietą jūsų rutinoje, kaip teigia autorius, bus žymiai lengviau pasiekti savo išsikeltus tikslus.

Knygos apie verslą ir rinkodarą

„Investicija į žinias moka geriausias palūkanas“, – dar XVIII a. pasakė žymus JAV mokslininkas, išradėjas, rašytojas Benjamin Franklin. Svarbu nuolat gilinti žinias ir domėtis tuo, kas vyksta, o nuolat kintančioje rinkodaros aplinkoje reikia suvokti ir išmanyti sistemas ir strategijas, kurių jums prireiks, kad būtumėte sėkmingi. Žemiau pateikiamos knygos, ekspertų rekomenduojamos perskaityti besisukantiems verslo sektoriuje ir siekiantiems pagilinti žinias apie pardavimus ir rinkodarą.

  • Daymond John „Bankroto galia“ (ang. The Power of Broke). Desperatiškos situacijos reikalauja desperatiškų priemonių, bet ir geriausiai skatina kūrybiškumą – mano Daymond John. Tai, kas prasidėjo kaip tiesiog idėja, galiausiai tapo jo globaliu ir puikiai žinomu prekių ženklu FUBU. Daymond startavo vos su 40 JAV dolerių biudžetu reklamai. Šioje knygoje pasakojama, kad kartais užtenka šiek tiek vilties ir nuoseklumo darant viską, kad tik pasisektų.
  • Ann Handley „Visi rašo“ (ang. Everybody writes). Ši knyga – puikus gidas išskirtinio ir įtraukiančio klientus turinio kūrybai. Autorė teigia, kad šiais laikais puikūs raštvedybos įgūdžiai yra svarbesni, nei bet kada anksčiau, o mūsų internetinėje erdvėje vartojami žodžiai prilygsta valiutai. Baigę skaityti šią knygą suprasite, kaip kurti praktišką ir efektyvų turinį socialiniams tinklams bei paieškos sistemoms (SEO), kaip formuoti turinio strategiją, stiliaus vadovą ir kt.
  • Al Ries ir Jack Trout „Pozicionavimas“ (ang. Positioning).  Ši knyga, dažnai naudojama baziniam suvokimui apie rinkodarą susikurti. Autoriai aptaria, kaip suformuluoti produktų ir paslaugų konceptus bei aprašus, kad šie atsirastų vartotojų mintyse ir užtikrintų ilgai išliekantį įspūdį. Skaitytojas yra kviečiamas išmokti naudoti sėkmingų reklamos agentūrų metodus verslo plėtrai, taip pat verslo strategijos kūrimo ne tik orientuojantis į savo stiprybes, bet ir konkurentų silpnybes. Tiesa, nors knyga ir parašyta prieš daugiau nei 20 metų (2001 m.), skaitytojai bei rinkodaros specialistai pažymi, jog į leidinį sudėti principai versle veiks dar ilgai.
  • Jonah Berger „Užkrečiama. Kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs“ (ang. Contagious: Why Things Catch On).  Kodėl vienos idėjos pagauna populiarumo bangą ir tampa neatsiejamos nuo mūsų kasdienybės, o kitos ir lieka tik idėjomis, nugrimzdusiomis į užmarštį? Būtent tai ir tiria knygos autorius, nagrinėdamas duomenų mokslininkų bei paties atliktus tyrimus. Išskiriami šeši aspektai (arba kaip autorius sako – žingsniai (ang. akronimas STEPPS)), kuriais grindžiamos visos užkrečiamos idėjos. Tai socialinė valiuta (ang. social currency), trigeris (ang. trigger), emocijos (ang. emotions), viešumas (ang. public), praktinė vertė (ang. practical value) ir istorija (ang. story). Jeigu jūsų verslas sugebės įgyvendinti visus šešis aspektus, autoriaus teigimu, jis taps nepamirštamas.
  • Donald Miller „Prekės ženklo istorijos kūrimas” (ang. Building a Storybrand). Istorijų pasakojimas (ang. storytelling) tapo pasiteisinusia koncepcija, pagal kurią daugelis prekių ženklų daro ilgalaikį poveikį savo klientų gyvenime. Kitaip sakant – plėtojamas naratyvas padeda Jums tapti neatsiejama klientų kasdienybės ir jų identiteto dalimi. Tačiau ši knyga nėra skirta jūsų įmonės istorijai. Tai yra jūsų klientų istorijos papasakojimas. Skamba įdomiai? Būtent čia autorius ir deda svarbų akcentą ir primena – kiekvienas prekės ženklas turi savo herojus – tai yra lojalūs, sugrįžtantys klientai.

Kiti įrašai

swed icon seb icon luminor icon revolut icon paypal icon apple pay icon google pay icon mastercard  icon visa  icon

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti