Siuntimas į Amazon

Siekiate visapusiškai įgalinti verslą ir padidinti ne tik savo pardavimus, bet ir klientų ratą Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Europoje? Tuomet siūlome efektyvius bei patikimus sprendimus Amazon prekybininkams





KUO SKIRIASI FBA IR FBM? (AMAZON)

FBA – Fulfilled by Amazon (siunčiate savo produktus į Amazon sandėlius), FBM – Fulfilled by Merchant (pardavus prekę jūs iš savo sandėlių ją siunčiate tiesiai pirkėjui į namus).


Pagrindiniai Amazon platformos privalumai

Pristatymas ir logistika

Naudojant FBA, Amazon atsako už visą vykdymo procesą, įskaitant produktų saugojimą, pakavimą ir pristatymą. Tai palengvina pardavėjams inventoriaus valdymą, užsakymų pakavimą ir logistiką. Be to, FBA paslauga leidžia pardavėjams pasinaudoti Amazon infrastruktūros privalumais, tokiomis kaip greitesnis prekių pristatymo laikas, patikimumas ir kokybiškesnis klientų aptarnavimas.

Visa tai pardavėjams suteikia daugiau privalumų - tausoja laiką bei resursus, leidžia koncentruotis svarbesniems verslo veiklos aspektams ir plėtrai, neeikvojant jėgų siuntų tvarkymo bei paruošimo procedūrose.  

Amazon Prime

Amazon Prime yra papildomų privalumų bei paslaugų paketas, suteikiantis didesnį pasiekiamumą ir klientų pasitikėjimą. Amazon Prime nariai mėgaujasi greitu ir nemokamu prekių pristatymu tik per 1-2 d. arba  net tą pačią dieną nuo išsiuntimo, o tai pirkėjai vertina kaip didelį privalumą. 

Be to, klientai dažnai ieško išskirtinių produktų su geresnėmis kainomis ar papildomomis nuolaidomis, kurie pasiekiami būtent Prime platformoje. Naudodamiesi šiuo paketu, padidinsite savo produktų įsigijimo tikimybę. Naudojantis FBA, Jūsų produktai yra saugomi ir tvarkomi Amazon sandėliuose, o tai lemia geresnį įvaizdį ir padeda sudominti daugiau pirkėjų.

Vienas didžiausių privalumų yra tai, kad Prime narystę galima išbandyti nemokamai, tad nesate priversti iškart mokėti už paslaugą jos neišbandžius. Be to, naudojantis prenumerata, gausite prieigą prie daugybės filmų, serialų ir muzikos, tad galėsite atsikvėpti nuo darbų ir mėgautis laisvalaikiu!

Išplėstas klientų ratas

FBA leidžia pasiekti naują pardavimų kanalą, o tai reiškia, kad Jūsų verslas gali plėstis ir generuoti didesnes pajamas. Be to, Amazon klientai yra linkę vis daugiau produktų pirkti iš vienos vietos, tad jei turėsite daugiau skirtingų kategorijų prekių, didės ne tik klientų ratas bet ir pardavimų pajėgumai.

FBA gali pasidžiaugti automatizuotais sprendimai - jie automatiškai tvarko Jūsų produktų sandėliavimą ir su produktų kiekiais bei pristatymu susijusius klausimus. Efektyvūs sprendimai taupo Jūsų laiką ir pastangas, leisdamas sutelkti dėmesį į produktų kokybę ir pardavimus.

Amazon turi griežtus vartotojų apsaugos standartus, o tai daro įtaka klientams, renkantis patikimą platformą. Naudojant FBA, jūs automatiškai vykdote visus Amazon saugumo ir kokybės reikalavimus, kurie klientams padeda pasitikėti produktais bei pačiu pirkimo procesu. 

Matomumo padidėjimas

FBA produktai turi teisę gauti Fulfilled by Amazon žymėjimą, kuris gali padidinti produkto matomumą ir patikimumą. Daugelis klientų, dėl patikimumo ir greito pristatymo, linkę pirkti produktus, kurie yra realizuojami per Amazon.

Amazon užsiima siuntų sandėliavimu, tvarkymu, pristatymu, klientų aptarnavimu, taip pat siūlo patogią siuntų sekimo sistemą. Visi šie aspektai padidina Jūsų sėkmę rinkoje ir lemia didesnį pajamų generavimą. 

Taip pat, Fulfilled by Amazon žyma, padidina peržiūras Amazon reklamose, įskaitant tokius reklaminius kanalus, kaip Amazon PPC „pay-per-click“ kampanijos, kurios reklamuoja skirtingų kategorijų produktus.
Dar vienas aspektas, kuris gali padėti padidinti matomumą ir patikimumą, yra anksčiau minėta Amazon Prime narystė, suteikianti greitą ir nemokamą pristatymą, kuris daro įtaką produkto pasirinkimui ir žinomumo didinimui.

Trumpai tariant, Amazon turi nemažai įrankių, kuriais naudojantis savo verslą perkelsite į aukštesnė lygį ir išauginsite didesnę auditoriją. Jūsų produktų matomumas užtikrins sėkmingą pardavimų procesą ir sėkmingą verslą Amazon platformoje. 

Klientų aptarnavimas

Amazon tvarko prekių grąžinimus ir klientų užklausas įvairiomis temomis. Platus aptarnavimo spektras siūlo pagalbą telefonu, elektroniniu paštu, arba tiesioginį susisiekimą per Amazon svetainės pokalbių sistemą. Ekspertų komanda operatyviai atsakys į iškilusius klausimus ir padės išspręsti nepageidaujamas situacijas. Jie taip pat suteikia informaciją apie užsakymų būseną, nuolaidas ir nuolaidų kodų taikymą. 

Į klientą orientuotas aptarnavimas ir kokybiškos paslaugos yra ypač svarbios prekės ženklo augimui bei jo sėkmei, o Amazon platforma, išlaikydama populiarumą visame pasaulyje, itin daug dėmesio skiria profesionaliam klientų aptarnavimui. Atsižvelgiant į tai, visada turite galimybę Jums patogiausiu būdu susiekti su ekspertais aktualiais klausimais ir pasikliausti aukštos kokybės patarimais.

 

Norite aktyvuoti paslaugas arba turite papildomų poreikių?


+370 700 35000
jav@siuskpigiau.lt


Verslo klientų vadybininkė
sarune@siuskpigiau.lt
+370 611 22 000

Siuntimas į Amazon sandėlius (ne ES)

Jei siunčiate savo prekes į Amazon sandėlius JAV  ar kitoje, Europos Sąjungai nepriklausančioje šalyje, greitai, sklandžiai ir už visuomet gerą kainą tą galite padaryti naudodamiesi Siųsk pigiau platforma.

INCOTERMS sąlygos

Svarbu paminėti, kad siuntimas į Amazon sandėlius vykdomas vadovaujantis INCOTERMS sąlygomis (ang. International commerce terms), numatančiomis tarptautinės prekybos (sutarčių) taisykles bei pirkėjo ir pardavėjo atsakomybę.

Siunčiant prekes į Amazon sandėlius naudojantis Siųsk pigiau platforma, sklandžiam siuntos pristatymui rekomenduojame užsisakyti DDP sąlygas. Tai galite padaryti susisiekus su Siųsk pigiau klientų aptarnavimu el. paštu info@siuskpigiau.lt arba Pagalba gyvai.

Kas yra DDP?

DDP (ang. Duties & Taxes Paid, lietuviškai – pristatyta, muitas sumokėtas) sąlygos reiškia maksimalų siuntėjo įsipareigojimą:

-    sumokėti visus muitinės mokesčius (jie apskaičiuojami vietinėje gavėjo šalies muitinėje);
-    padengti visas prekių pristatymo išlaidas ir prisiimti riziką.

Atsakomybė iš siuntėjo perduodama pirkėjui tuomet, kai prekės paruoštos iškrauti gavėjo adresu.

Taikomi mokesčiai

-    DHL DDP sąlygų mokestis – Min 15 Eur (be PVM) arba 2% nuo mokesčių

Tam, kad prekių pristatymo procesas būtų sklandus ir be rūpesčių, rekomenduojame naudoti Siuntėjo sąskaitą (Invoice). Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad sąskaitoje turėtų matytis ši informacija: DDP sąlygos, siuntėjas, gavėjas ir importuotojas. Žemiau rasite sąskaitos muitinei pavyzdį:

MUITINĖS SĄSKAITOS PAVYZDYS


 

swed icon seb icon luminor icon revolut icon paypal icon apple pay icon google pay icon mastercard  icon visa  icon

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti