6.1. „Siųsk pigiau“ turi teisę keisti paslaugų kainas vienašališkai, be išankstinio perspėjimo.
6.2. Galiojanti kaina nurodoma „Siųsk pigiau“ tinklalapyje Užsakymo pildymo momentu. Kaina rodoma eurais (EUR) .
6.3. Atsiskaitymas gali būti atliktas:
6.3.1. Paysera.lt sistema;
6.3.2. Paypal mokėjimo sistema;
6.3.3. kreditu, papildžius Išankstinio mokėjimo sąskaitą. Kreditas gali būti panaudojamas tik Užsakymą ar kelis Užsakymus apmokant pilnai. Norėdamas susigrąžinti „Siųsk pigiau“ Išankstinio mokėjimo sąskaitoje esančius pinigus, Užsakovas turi kreiptis į „Siųsk pigiau“. Apmokėjimai visada grąžinami tik Užsakovui ir tik į sąskaitą, iš kurios buvo pervesti;
6.3.4. banko pavedimu:
6.3.4.1. bankas - AB "Swedbank", banko kodas - 73000, gavėjas - UAB "Technologijų era", įmonės kodas - 300151980, atsisk. sąsk. nr. - LT357300010092082787, mokėjimo paskirtis - "Užsakymo numeris XXXXX" arba užsakymą pateikusio asmens vardas, pavardė/įmonės pavadinimas);
6.3.4.2. bankas - AB "SEB bankas", banko kodas - 70440, gavėjas - UAB "Technologijų era", įmonės kodas - 300151980, atsisk. sąsk. nr. - LT887044060007917594, mokėjimo paskirtis - "Užsakymo numeris XXXXX" arba užsakymą pateikusio asmens vardas, pavardė/įmonės pavadinimas);
6.4. Mokėjimas nuskaičiuojamas automatiškai Užsakymo priėmimo momentu. Jeigu Siuntėjas pateikė klaidingus Siuntos duomenis, skaičiuojamos Papildomos išlaidos. Pateikus netikslius, didesnius Siuntos matmenis ar svorį, Užsakymo kainos skirtumas negrąžinamas.
6.5. Susidarius įsiskolinimui, Užsakovas privalo jį apmokėti per septynias kalendorines dienas nuo pranešimo gavimo. Vėluojant tai padaryti, Užsakovas moka 0.2% dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo laiku nesumokėtos sumos. Skolos neapmokėjus, „Siųsk pigiau“ pasilieka teisę vykdyti skolos išieškojimą per trečiuosius asmenis. Užsakovas įsipareigoja atlyginti visas „Siųsk pigiau“ kreipimosi į skolų išieškojimo agentūrą išlaidas, jeigu kreipiamasi buvo dėl Užsakovo laiku neįvykdytų jo mokestinių prievolių.
6.6. Nuolatiniai klientai gali gauti papildomas nuolaidas. Visa informacija, susijusi su kliento turimomis nuolaidomis bei pristatymo kainomis, yra konfidenciali ir negali būti skleidžiama.
6.7. Nuolaidos nesumuojamos.
6.8. Galiojantys nuolaidų kodai turi būti įvesti pildant Užsakymą ir nėra grąžinami, jeigu pateikiant Užsakymą nebuvo panaudoti.
6.9. Nuolaidos, suteiktos Užsakovui, gali būti vienašališkai pakeistos ar panaikintos.
7. „Siųsk pigiau" teikiamų paslaugų aprašymas
8.1. Atsiradus Papildomoms išlaidoms, Siuntos gabenimas ir pristatymas yra suspenduojamas iki tol, kol Užsakovas jas apmokės.
8.2. Papildomos išlaidos yra išlaidos, kurias „Siųsk pigiau“ gali patirti, ir mokesčiai, kuriuos Kurjeris ar valstybinės institucijos gali pritaikyti „Siųsk pigiau" Užsakymo vykdymo metu ir kurios negalėjo būti įskaičiuotos į paslaugos kainą Užsakymo pateikimo momentu. Papildomos išlaidos nėra „Siųsk pigiau“ skiriamos baudos.
8.3. Papildomos išlaidos gali būti nuskaičiuojamos nuo kreditinės Užsakovo sąskaitos. Jeigu tokia nenaudojama, „Siųsk pigiau“ susisiekia su Užsakovu raštu dėl šių išlaidų apmokėjimo.
8.4. Papildomos išlaidos atsiranda šiais atvejais:
8.4.1. Kurjeriui dėl Siuntėjo kaltės negalint paimti Siuntos iš nurodyto adreso, Užsakovas privalo padengti 5 EUR Papildomas išlaidas už pakartotinį Kurjerio iškvietimą;
8.4.2. kai kuriais pakartotinio pristatymo atvejais, Užsakovas privalo padengti kiekvienu atveju skirtingas Papildomas išlaidas;
8.4.3. Užsakovui nurodžius klaidingus duomenis bei dėl to Kurjeriui negalint Siuntos pristatyti Gavėjui ir/arba Gavėjui atsisakius priimti Siuntą ir dėl šių priežasčių Siuntą grąžinant Siuntėjui. Šiais atvejais pristatymas laikomas įvykdytu, todėl apmokėjimas už jį negali būti grąžintas. Siunta grąžinama Užsakovo išlaidomis;
8.4.4. Užsakyme pateikus klaidingus Siuntos svorio ir matmenų duomenis bei pašto kodus. Jeigu Siunta sunkesnė ar didesni jos matmenys, arba Gavėjas/Siuntėjas yra Nutolusioje vietovėje, Užsakovas privalo padengti Užsakymo kainos skirtumą bei 6 EUR administracinį mokestį ir/arba Siuntos grąžinimo mokestį;
8.4.5. panaudojus kurjerio ranka rašytą važtaraštį vietoje „Siųsk pigiau“ suteiktų Siuntos dokumentų, Užsakovas privalo sumokėti 15 EUR administracinį mokestį bei pristatymo kainos skirtumą, jeigu toks atsiranda. Siunta taip pat gali būti sulaikyta iki kol susidaręs įsiskolinimas bus apmokėtas;
8.4.6. Kurjeriui pateiktus ne tą Siuntą, jeigu tą dieną „Siųsk pigiau“ svetainėje ar kitu būdu užsakytos kelios skirtingų Kurjerių paslaugos;
8.4.7. pristatymo savaitgalį atveju;
8.4.8. kai kuriais pristatymo į Nutolusias vietoves atvejais;
8.4.9. netaisyklingai užpildžius Siuntos dokumentus arba norint atšaukti užsakymą taikomas užsakymo anuliavimo mokestis - 5 EUR;
8.4.10. netinkamai, netaisyklingai paženklinus Siuntą;
8.4.11. netinkamai supakavus Siuntą;
8.4.12. kai kuriais atvejais siunčiant Nestandartines siuntas;
8.4.13. Kurjeriui pas Siuntėją Siuntos laukiant ilgiau nei dešimt minučių;
8.4.14. Užsakovui ar gavėjui paprašius pakeisti paėmimo ir/ar pristatymo adresą ar kontaktinius duomenis.
8.4.15. Kurjeriui prašant patikslinti Užsakovo klaidingai nurodytas pristatymo detales.
8.5. Pateikdamas Užsakymą, Užsakovas sumoka tik pristatymo išlaidas. Visi mokesčiai, kuriuos gali pritaikyti Gavėjo šalies Muitinė, turi būti sumokėti Gavėjo arba gali būti perleisti Užsakovui.
9. Siuntos perdavimas Kurjeriui
9.1. Už paslaugos užsakymo metu pateikiamą informaciją atsakingas Užsakovas. Jis įsipareigoja atlyginti visus „Siųsk pigiau“ ir Kurjerio patirtus nuostolius, kurie gali atsirasti dėl klaidingai ar netiksliai nurodytų duomenų.
„Siųsk pigiau“ ir Kurjeris neprivalo tikrinti informacijos, pateiktos Siuntos dokumentuose, teisingumo.
9.2. Kai kuriais atvejais (žr. Paslaugos aprašymą) siunčiant apribojimus viršijančias siuntas, jos gali būti grąžinamos Siuntėjui mokėjimą nuskaičiuojant kaip už įvykdytą pervežimą.
9.3. Už Siuntos turinį atsakingas Užsakovas.
9.4. Siuntos paėmimo datą ir laiką (jeigu įmanoma) bei vietą Užsakovas nurodo kurdamas Užsakymą. Kliento pasirinktas Siuntos paėmimo laikas nėra garantuotas.
9.5. Jeigu Kurjeris neatvyksta paimti Siuntos, Užsakovas apie tai turi pranešti „Siųsk pigiau“, o ne Kurjeriui tiesiogiai.
9.6. Jeigu Pristatymo paslauga pažymėta ženklu “Būtinas spausdintuvas”, Siuntėjas privalo atspausdinti elektroniniu paštu gautus ar iš Užsakovo paskyros tinklalapyje
www.siuskpigiau.lt parsisiųstus Siuntos dokumentus, juos pasirašyti ir pridėti prie Siuntos. Jeigu šių nurodymų nesilaikoma, bet koks Užsakovo skundas dėl Siuntai padarytos žalos ar Siuntos praradimo pervežant, bei prašymas grąžinti mokėjimą už paslaugą gali būti atmestas.
9.7. Priklausomai nuo pasirinktos paslaugos bei pristatymo šalies, „Siųsk pigiau“ gali suteikti papildomus dokumentus, kurie turi būti pridėti prie Siuntos. To nepadarius, Siunta gali vėluoti arba gali atsirasti Papildomos išlaidos.
9.8. Siunčiami daiktai privalo būti saugiai ir tinkamai supakuoti. Bet koks daiktas, pritvirtintas prie Pakuotės išorėje, gali būti traktuojamas kaip Draudžiamas siųsti.
9.9. Vokai, paletės ir rėminė tara gali buti siunčiami pasirinkus paslaugas, kurių aprašyme nenurodyta kitaip. Siunčiant nurodytas pakuotes paslaugomis, kuriomis jos negali būti gabenamos, siuntos yra gražinamos Siuntėjams mokėjimą nuskaičiuojant kaip už įvykdytą pervežimą.
9.10. Užsakovas atsakingas už tinkamą Siuntos pakavimą. Pakuotė turi išlaikyti siunčiamų daiktų svorį, apsaugoti juos nuo galimų defektų bei atlaikyti kritimą iš nedidelio (iki 1 metro) aukščio. Bet koks Užsakovo skundas dėl žalos, kurios priežastimi buvo netinkama ir/ar nepakankama Pakuotė, gali būti atmestas.
9.11. Siuntos, siunčiamos naudojantis „Siųsk pigiau“ paslaugomis, turi atlaikyti nedidelį išorinį poveikį.
9.12. Užsakovas sutinka, kad jo Siuntai padarius žalą kitai Siuntai ar daugiau Siuntų, jis atlygins žalą „Siųsk pigiau“, Kurjeriui ir/ar kitų Siuntų Siuntėjams pareikalavus.
9.13. Daiktai, priskirti Draudžiamų siųsti daiktų sąrašui, ar netinkamai supakuotos Siuntos negali būti siunčiamos. Tokių Siuntų, jeigu jos nežinant priimtos gabenimui, pristatymas gali vėluoti, jos gali būti grąžintos Siuntėjui jo išlaidomis, sulaikytos Muitinėje ir/ar laikomos, kol Gavėjas jas atsiims. Tokiu atveju Gavėjas bus informuotas, iki kurios datos galima Siuntą atsiimti. Kitu atveju, gali atsirasti Papildomos išlaidos arba Siunta gali būti sunaikinta.
9.14. Siunta gali būti sunaikinta, jeigu:
9.14.1. Siuntoje yra Draudžiami siųsti daiktai;
9.14.2. Siunta yra pažeista ir kelią pavojų žmonių sveikatai ir saugumui;
9.14.3. Siuntėjas arba Gavėjas neatsiima Siuntos iki nurodyto termino.
9.15. „Siųsk pigiau“ turi teisę bet kuriuo metu sustabdyti Siuntos pristatymą ir patikrinti Pakuotės turinį, komisijai surašant aktą, jeigu turi įtarimų, kad Siuntoje „Siųsk pigiau“ pristatymui buvo perduoti Draudžiami siųsti daiktai, taip pat daiktai ar medžiagos, galintys kelti pavojų žmonių sveikatai ar kitoms Siuntoms arba yra draudžiami vežti kitų valstybių teritorija. Tokiu atveju „Siųsk pigiau“ imasi visų būtinų saugumo priemonių ir turi teisę kreiptis į atitinkamas valstybines institucijas, todėl Užsakovas gali būti patrauktas baudžiamojon atsakomybėn.
9.16. Siuntas Kurjeris paima tik darbo dienomis ir darbo valandomis.
9.17. Siuntėjas privalo sudaryti sąlygas Kurjeriui Siuntą paimti.
9.18. Kurjerio vairuotojas, Užsakovo pageidavimu, gali pasirašyti Siuntos dokumentus paimdamas Siuntą. Užsakovas privalo pateikti Siuntos paėmimą įrodančius dokumentus „Siųsk pigiau“ to paprašius.
9.19. Užsakovas vienašališkai atsakingas už pateiktų duomenų teisingumą. Kurjerio vairuotojas neprivalo šių duomenų tikrinti.
10. Siuntų sekimas ir pristatymas
10.1. Kainos skaičiuoklės rezultatuose ir skiltyje "Pristatymo paslaugos" nurodyti Siuntų pristatymo terminai nėra garantuoti, jeigu nėra nurodyta, jog paslauga yra Garantuoto pristatymo. „Siųsk pigiau“ garantuoja siuntos pristatymą gavėjui, bet pristatymo terminai nėra garantuoti, jei paslaugos aprašyme nenurodyta kitaip (žr. Paslaugos aprašymą 7 punkte). Pinigų grąžinimo garantija negalioja vėluojant dėl Muitinės procedūrų, pristatant į Nutolusias vietoves, pateikus klaidingą Gavėjo adresą ar kontaktus, taip pat kitus duomenis ar jų nepateikus ir kitais 16 punkto 1 dalyje išvardytais atvejais.
10.2. Garantuoto pristatymo terminai pradedami skaičiuoti nuo Siuntos paėmimo momento.
10.3. Siuntos pristatomos tik Darbo dienomis ir Darbo valandomis.
10.4. Priimdamas Siuntą Gavėjas privalo kartu su Kurjerio vairuotoju ar Kurjerio įgaliotu atstovu patikrinti Siuntos būklę. Jeigu siuntos pakuotė apgadinta, Siuntos priėmimo metu privaloma tai pažymėti; kitu atveju, traktuojama, jog Siunta pristatyta tvarkinga. Gavėjui pasirašius, Siunta yra laikoma perduota.
10.5. Susidarius aplinkybėms, kurios apsunkina Siuntos perdavimą, „Siųsk pigiau“ kreipiasi į Užsakovą dėl tolesnių instrukcijų. Jeigu jos nėra pateikiamos, „Siųsk pigiau“ turi teisę Užsakovo sąskaita Siuntą grąžinti Siuntėjui arba jo sąskaita Siuntą iškrauti, perduoti saugojimui.
10.6. „Siųsk pigiau“ neseka Siuntų Kurjerių ar savo sistemose. Siuntų sekimas yra Užsakovo, Siuntėjo ir/ar Gavėjo atsakomybė, todėl, Siuntai vėluojant ar atsiradus kitoms pristatymo problemoms, Užsakovas privalo apie tai pranešti „Siųsk pigiau“. Jeigu Siuntos numeris rodo, kad Siunta sulaikyta Muitinėje, yra grąžinama arba Gavėjas jos atsisakė, o „Siųsk pigiau“ personalas Užsakovo nebuvo apie tai informuotas, su tuo susijęs skundas negali būti pateiktas, grąžinimai taip pat nėra vykdomi.
10.7. Užsakovas privalo susisiekti su „Siųsk pigiau“ esant Siuntos grąžinimo Siuntėjui grėsmei. Jeigu Siunta grąžinama, Užsakymas laikomas įvykdytu, o apmokėjimas negali būti grąžintas. Pakartotinio siuntimo išlaidas apmoka Užsakovas.
10.8. Jeigu Kurjeris nusprendžia pakeisti Siuntos numerį, informacija apie Siuntą galima tik susisiekus su „Siųsk pigiau“.
10.9. „Siųsk pigiau“ Siuntas pristato tik į pilnus gatvės adresus, išskyrus atvejį, kai užsakoma Siuntų savitarnos paslauga pasirenkant Siuntą gavėjui atsiimti terminale. Pristatymai į pašto dėžučių numerius ar į vietoves be tikslaus adreso negalimi.
10.10. Pristatymai atliekami nurodytu adresu į pagrindinį priėmimą. Kurjeris Siuntų nepristato į konkretų padalinį nurodytu adresu. Pristatymas gali būti atliktas į kaimyninį adresą, tačiau privalomas priėmimą patvirtinantis parašas.
10.11. Užsakovas privalo nurodyti kiekvienos Siuntos Gavėjo kontaktinį telefono numerį. „Siųsk pigiau“ atsisako siųsti iš naujo ar grąžinti apmokėjimą už pristatymą Siuntų, kurių pristatymą užsakant nebuvo nurodytas tikslus Gavėjo telefono numeris.
10.12. Kurjeris Gavėjui skambina tik tuo atveju, jeigu neranda jo (jos) nurodytu adresu arba kyla kitų su pristatymu susijusių problemų.
10.13. Kurjeris Siuntos pristatymą vykdo tris kartus. Užsakant kai kurias paslaugas, pakartotinis pristatymas gali kainuoti papildomai (žr. Paslaugos aprašymą). Jeigu pristatymas nepavyksta, Siunta grąžinama Siuntėjui, o Užsakymas laikomas įvykdytu. Pakartotinio siuntimo išlaidas apmoka Užsakovas.
10.14. Gavėjo šalies Muitinės tarnybai Užsakovas privalo pateikti siunčiamų daiktų sąskaitą. Joje nurodoma eksporto priežastis bei pateikiamas daiktų aprašas ir vertė. Jeigu Muitinė aptinka neatitikimą tarp siųstų daiktų ir aprašymo sąskaitoje, gali būti pritaikyti muito mokesčiai ar atsirasti Papildomos išlaidos. Siunta taip pat gali būti konfiskuota ar grąžinta Siuntėjui jo išlaidomis, o jeigu Siuntėjas nėra pats Užsakovas, tuomet pastarojo išlaidomis. Tokiu atveju pristatymas laikomas įvykdytu, todėl apmokėjimas negali būti grąžintas.
10.15. „Siųsk pigiau“ teikia pristatymo paslaugas „nuo durų iki durų“, išskyrus atvejį, kai užsakoma Siuntų savitarnos paslauga, tačiau kai kuriose pasaulio vietovėse paslauga "nuo durų iki durų" negalima.
10.16. Siuntos paėmimą patvirtinantis dokumentas su vairuotojo parašu Užsakovo turi būti saugomas tris mėnesius po Siuntos pristatymo.
10.17. „Siųsk pigiau“ negarantuoja galimybės sustabdyti Siuntą po to, kai Kurjeris ją paėmė.
11. Nutolusios vietovės
11.1. Siuntų paėmimo iš ar Siuntų pristatymo į Nutolusias vietoves terminai yra ilgesni nei įprastai.
11.2. Garantuoto pristatymo paslaugos garantija negalioja esant adresui Nutolusioje vietovėje. Prieš siųsdamas Siuntą Užsakovas privalo pasitikrinti Gavėjo adresą.
12. Draudžiami siųsti ir Nekompensuojamieji daiktai
12.1. Draudžiami siųsti daiktai negali būti siunčiami jokiomis „Siųsk pigiau“ paslaugomis. Tokių daiktų siuntimas prieštarauja Sutarties sąlygoms.
12.2. Prieš pateikiant Užsakymą rekomenduojama įsitikinti, ar Siunta gali būti gabenama „Siųsk pigiau“ paslaugomis. Užsakydamas pristatymo paslaugą Užsakovas patvirtina, jog su Draudžiamų daiktų sąrašu susipažino ir minėtų daiktų Siuntoje nesiunčia.
12.3. „Siųsk pigiau“ ir/ar Kurjeriui Siuntoje aptikus Draudžiamą siųsti daiktą Siunta gali būti grąžinta Siuntėjui be galimybės grąžinti mokėjimą už paslaugą.
12.4. „Siųsk pigiau“ nerekomenduoja siųsti Nekompensuojamųjų daiktų. Tokie daiktai yra trapūs ir pavojingi arba kitaip netinkami gabenimui “Siųsk pigiau” siūlomomis paslaugomis. Jeigu Užsakovas nusprendžia siųsti Nekompensuojamą daiktą, tai daro savo paties rizika. Kurjeris gali atsisakyti vežti tokią Siuntą, ji taip pat gali vėluoti, būti grąžinta ar konfiskuota Gavėjo šalies Muitinės. Jeigu Siunta priimama pristatymui ir vėliau grąžinama Siuntėjui, Užsakymas laikomas įvykdytu ir apmokėjimas už pristatymą negali būti grąžintas, taip pat gali atsirasti Papildomos išlaidos.
12.5. „Siųsk pigiau“ Užsakymų priėmimo sistema yra automatinė, todėl „Siųsk pigiau“ gali nepastebėti, kad Užsakovas ketina siųsti Draudžiamą daiktą. „Siųsk pigiau“ personalui ir/ar Kurjeriui tai pastebėjus, Užsakymas gali būti nedelsiant anuliuotas. Kitu atveju, Kurjeriui Siuntą paėmus, „Siųsk pigiau“ neatsako, jei Siunta sunaikinama. Jeigu Siuntą atsiimti įmanoma, „Siųsk pigiau“ susisieks su Užsakovu raštiškai su nurodymais, kaip tai padaryti.
12.6. Jeigu Siunta, kurioje siunčiami Draudžiami siųsti ir/arba Nekompensuojami daiktai, vėlavo, buvo apgadinta arba prarasta gabenimo metu, su tuo susijęs skundas „Siųsk pigiau“ negali būti pateiktas, apmokėjimas už paslaugą taip pat negali būti grąžintas. Siunčiant Draudžiamus ir Nekompensuojamuosius daiktus joks Siuntos draudimas negalioja.
12.7. Jeigu Siunta pervežimo metu buvo labai pažeista ir nebegali būti gabenama toliau, ji gali būti saugoma nustatytą laiko terminą (kiekvienu atveju skirtingą), kol raštu „Siųsk pigiau“ apie tai informuotas Užsakovas arba Gavėjas ją atsiims.
12.8. Jeigu Siunta su siunčiamais Draudžiamais ar Nekompensuojamaisiais daiktais kelia pavojų saugumui ar žmonių sveikatai, ji gali būti nedelsiant sunaikinta.
12.9. Užsakovas supranta ir sutinka, kad tyčia ar dėl neatsargumo užsakydamas Draudžiamų siųsti daiktų pervežimą, perduodamas ar bet kokiu kitu būdu sąlygodamas jų perdavimą pervežimui, jis prisiima visišką atsakomybę už pasekmes ir įsipareigoja padengti visus „Siųsk pigiau“ bei Kurjerio dėl to patirtus nuostolius. Užsakovas taip pat sutinka, jog jo Siuntai su Draudžiamais siųsti ar Nekompensuojamaisiais daiktais padarius žalą kitai Siuntai ar daugiau Siuntų, jis atlygins žalą „Siųsk pigiau“, Kurjeriui ir/ar kitų Siuntų Siuntėjams pareikalavus.
13. Muitinės procedūros
13.1. Užsakovas, išsiuntęs Užsakymą, sumoka tik transportavimo išlaidas. „Siųsk pigiau“ neatsakinga už Siuntos vėlavimus, sulaikymus, taikomus mokesčius, susijusius su Muitinės procedūromis. Muito mokesčius prieš Siuntos pristatymą turi apmokėti Gavėjas (arba, Muitinei sutikus, Siuntėjas).
13.2. Užsakovas laiduoja, kad visi jo, Siuntėjo ir Gavėjo pateikti su Siuntos importu ir eksportu susiję dokumentai ir juose pateikta informacija, taip pat padaryti pareiškimai yra tikslūs ir teisingi. Užsakovas prisiima visą riziką dėl neteisingų duomenų pagrindu galinčios atsirasti atsakomybės ir įsipareigoja atlyginti visus „Siųsk pigiau“ ir Kurjerio patirtus nuostolius. Jis taip pat pripažįsta, kad jeigu jo apie Siuntą arba Siuntos turinį pateikti duomenys yra netikri ar melagingi, prieš jį gali būti pateiktas civilinis ieškinys ir/ar jis gali būti patrauktas baudžiamojon atsakomybėn, kurios viena iš bausmių gali būti Siuntos konfiskavimas ir jos realizavimas ar utilizavimas.
13.3. Visas baudas, mokesčius (jei taikoma, įskaitant ir neapsiribojant vien tik PVM), saugojimo mokesčius ir kitas Papildomas išlaidas, kurias „Siųsk pigiau“ ir Kurjeris gali patirti dėl Muitinės arba kitų valdžios institucijų veiksmų (neveikimo) arba dėl to, kad Užsakovas ir/ar Gavėjas nepateikė reikiamų dokumentų, privalo padengti Užsakovas; nurodytos išlaidos taip pat gali būti pareikalautos atlyginti ar išieškotos iš Gavėjo prieš atiduodant jam Siuntą. Jeigu išlaidas turi padengti Gavėjas, tačiau jis atsisako tai padaryti, Užsakovas sutinka padengti minėtas bei dėl Siuntos parsiuntimo atsiradusias Papildomas išlaidas bei sumokėti administracinį mokestį už papildomą darbą.
13.4. Paprastai Muitinė susisiekia su Gavėju tiesiogiai. Jeigu Gavėjas atsisako Siuntos, Siunta gali būti grąžinta Siuntėjui jo išlaidomis, o jeigu paslaugos Užsakovas nėra pats Siuntėjas, Užsakovo išlaidomis. Negavus apmokėjimo iki nustatyto termino, Siunta gali būti sunaikinta, skundas dėl dingusios Siuntos nebegali būti pateiktas, taip pat gali būti pritaikytas Siuntos atsisakymo mokestis ir/ar atsirasti Papildomos išlaidos. Jeigu Gavėjas nesusisiekia su Muitine ir Siunta sunaikinama, tai laikoma Užsakovo ir/ar Gavėjo atsakomybe.
14. Klientų aptarnavimas
14.1. Užsakovas su „Siųsk pigiau“ personalu gali susisiekti šiais būdais:
14.1.2. telefonu +370 700 35000,
14.1.3. adresu Veiverių 151, Kaunas, LT-46417.
15. Pretenzijos dėl prarastų ar apgadintų siuntų
15.1. Užsakovas pretenziją raštu apie apgadintą Siuntą privalo pateikti ne vėliau kaip per penkias darbo dienas nuo Siuntos pristatymo dienos.
15.2. Jeigu Užsakovas mano, jog Siunta dingo, būtina susisiekti su „Siųsk pigiau“ per septynias darbo dienas nuo preliminarios pristatymo datos.
15.3. Visi skundai turi būti pateikiami „Siųsk pigiau“ tiesiogiai, o ne pačiam Kurjeriui. Kreipiantis tiesiogiai į kurjerį dėl problemos sprendimo ar kompensacijos, neinformavus apie tai „Siųsk pigiau“ personalo, „Siųsk pigiau“ skundų nenagrinėja.
15.4. Gavėjui priimant apgadintą Siuntą, būtina pasirašant pažymėti, jog Siunta apgadinta, o siuntą atsiimant terminale - ją nufotografuoti dar esant prie terminalo. Priešingu atveju, Siuntos apgadinimo fakto įrodymas tampa problemiškas.
15.5. Pateikdamas pretenziją Užsakovas el. paštu
info@siuskpigiau.lt arba registruotu paštu adresu UAB "Technologijų era", Veiveriu g. 151, Kaunas 46417, Lietuva, privalo pateikti dokumentus, įrodančius, kad Kurjeris Siuntą paėmė (išskyrus atvejį, kai užsakoma Siuntų savitarnos paslauga pasirenkant siuntą išsiųsti terminale), siuntos apgadinimo faktą įrodančius dokumentus arba jų kopiją, apgadintos Siuntos pakuotės ir turinio nuotraukas, prekių įsigijimo sąskaitos kopiją bei remonto centro pažymą dėl patirtų nuostolių.
15.6. Apgadinta Siunta su visa Pakuote Gavėjo turi būti saugoma bei prieinama patikrinimui pristatymo adresu visą skundo nagrinėjimo laiką. Tolimesni Siuntos pristatymai gali ją dar labiau pažeisti, todėl tampa sunku įvertinti originalią žalą.
15.7. Jeigu faktas, kad Siunta buvo apgadinta pervežimo metu, patvirtinamas, „Siųsk pigiau“ padengia daikto remonto arba jo įsigijimo išlaidas, priklausomai nuo to, kurios yra mažesnės ir, kurios negali viršyti paslaugą užsakant pasirinkto draudimo (Standartinio arba Papildomo) sumos. Jeigu siųstas daiktas sugadintas nepataisomai, Gavėjas privalo pristatyti tai patvirtinančią oficialią remonto centro pažymą.
15.8. Pretenzijos dėl dingusios Siuntos nagrinėjimas gali būti vykdomas tik gavus Siuntos praradimo faktą patvirtinantį „Siųsk pigiau“ raštą.
15.9. Bet kokia kompensacija išmokama tik Užsakovui.
15.10. Pretenzijos nagrinėjimo metu „Siųsk pigiau“ bendrauja tik su Užsakovu.
15.11. Apeliacija dėl netenkinančio pretenzijos sprendimo gali būti pateikta per keturiolika kalendorinių dienų.
16. Pavėluoti pristatymai
16.1. Bet kurios Siuntos, siųstos naudojantis Garantuoto pristatymo paslauga ir, kurios paėmimo bei pristatymo adresai bei kita susijusi informacija atitinka reikalavimus, išlaidos bus pilnai grąžintos, jeigu Siunta nebuvo pristatyta iki numatyto laiko ir Užsakovas į „Siųsk pigiau“ kreipėsi per penkias darbo dienas nuo Siuntos pristatymo. Pinigai negrąžinami šiais atvejais:
16.1.1. Užsakymo pateikimo metu nurodžius klaidingus Gavėjo adresą ir/arba kontaktinį telefono numerį;
16.1.2. Siuntėjo ar Gavėjo adresai yra Nutolusiose vietovėse;
16.1.3. pristatant Siuntas atsirado nenugalimos jėgos (pranc. force-majeure) aplinkybės (blogos oro sąlygos ir kt. Jėgos, nepriklausomos nuo „Siųsk pigiau“ ir/ar Kurjerio);
16.1.4. Siuntėjo ar Gavėjo šalyje vyksta karo veiksmai;
16.1.5. užtrunka Muitinės procedūros;
16.1.6. Siunta netinkamai supakuota ir/arba paženklinta;
16.1.7. Siuntoje yra Draudžiamų siųsti daiktų;
16.1.8. jeigu nesikreipiama per penkias darbo dienas po Siuntos pristatymo.
17. Statutinės teisės
17.1. Šie Terminai ir sąlygos nepanaikina Užsakovo kaip pirkėjo statutinių teisių.
18. Trečiųjų šalių teisės
18.1. Bet kuri šalis, kuri nėra Šio susitarimo šalis (pvz. Gavėjas) negali reikšti jokių pretenzijų ir/ar primesti kitų sąlygų.
19. Kitos nuostatos
19.1. Visi ginčai sprendžiami derybų keliu. Nesusitarus, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Tuo atveju, jeigu ginčą tektų perduoti teismui, byla būtų nagrinėjama Kauno m. Apylinkės Teisme.
19.2. Jeigu kuri nors šių Terminų ir sąlygų nuostata yra neįgyvendinama įstatymiškai, tai nekeičia kitų nuostatų įgyvendinamumo.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2017 m. kovo 22 d. 16:18