FedEx siuntos sekimas

Išbandykite
kainų skaičiuoklę

Suteikiame siuntos
sekimo numerį

Pristatymas nuo
1 darbo dienos

Siuntas nemokamai
apdraudžiame iki 100 €

Susisiekiame tą pačią
darbo dieną

Išbandykite
kainų skaičiuoklę
1 Paėmimas iš
2 Pristatymas į
Gaukite geriausius kurjerių pasiūlymus

Prireikė suplanuoti skubios siuntos į užsienį ar Lietuvoje kelionę? Viena iš mūsų rekomendacijų keliauja veiklos penkiasdešimtmetį mininčiai bendrovei FedEx. Veiklą pradėjusi Jungtinėse Amerikos Valstijose, dar 1985 m. siuntinių pristatymo bendrovė ją išplėtė ir į Europą, o čia džiaugsmą nuo durų iki durų pristato 50 tūkst. darbuotojų. Siuntas su FedEx pristatysite ne tik Europoje – kurjerių tinklas apima daugiau nei 220 įvairių pasaulio vietovių.

FedEx siuntoms netaiko papildomų apribojimų, tad galėsite siųsti įvairių tipų siuntas – nuo smulkių dokumentinių vokų iki paletinių užsakymų. Taip pat FedEx dažnai renkasi žmonės, kuriems reikalingas greitos siuntos pristatymas – tarptautines siuntas kurjeriai pristatyti gali per vid. 1-2 d. d. (pasirinkus Express paslaugą). 

Pasirinkę FedEx pristatymą, galėsite džiaugtis operatyviu ir sklandžiu siuntos pristatymu. Tačiau jeigu sudvejosite ir norėsite patikrinti, kaip sekasi siuntinio kelionė, FedEx siuntos sekimas – paprastas procesas.

Kokias siuntas galima sekti?

Jeigu savo užsakymus patikėjote FedEx, galėsite sekti visus šio kurjerio pristatomus siuntinius. Daugeliui Siųsk pigiau platformoje pateiktų siuntinių (išskyrus renkantis DHL Global mail paslaugas) suteikiamas registruotos siuntos statusas. Tai užtikrina, kad siuntiniui bus suteiktas unikalus siuntos sekimo numeris (arba siuntos kodas). Jis dažniausiai būna sudarytas iš skaičių ir raidžių. Šis unikalus numeris leidžia sužinoti, kur yra Jūsų siuntinys realiu laiku. 

Kaip vyksta FedEx siuntos sekimas?

Viskas prasideda nuo užsakymo pateikimo. Tai galite padaryti internete arba apsilankę artimiausiame Siųsk pigiau biure. Tinkamai paruoškite savo siuntinį – pasitikrinkite, ar turinyje nėra Draudžiamų siųsti daiktų, o kitą svarbią informaciją bei patarimus, kaip tinkamai supakuoti siuntinį, rasite čia. Kai siuntinys – paruoštas, o užsakymas jau apmokėtas, į Jūsų nurodytą pašto dėžutę atkeliaus ir FedEx sekimo numeris.

Viskas, ką lieka padaryti, tai numerį suvesti kurjerio internetinėje svetainėje, siuntos paieškos laukelyje. Jeigu viskas atlikta sėkmingai – ekrane pamatysite visas stoteles, kur Jūsų siuntinys buvo stabtelėjęs, pvz. siuntai atvykus į paskirstymo centrą.

FedEx sekimo numeris – universalus. Su juo informaciją rasite ir trečiųjų šalių svetainėse, kaip pvz. siuntupaieska.lt.

Informaciją apie siuntinio buvimo vietą galėsite rasti ir Siųsk pigiau svetainėje. Skiltyje Siuntų paieška suveskite siuntos kodą ir ekrane išvysite informaciją apie siuntinio buvimo vietą. Tiesa, šią informaciją galite gauti naudodami ne tik universalų FedEx kodą, bet ir pasinaudodami Siųsk pigiau užsakymo numeriu. 

Kodėl naudinga sekti savo siuntą?

Siuntinio sekimas naudingas tiek siuntėjui, tiek siuntos laukiančiam gavėjui. Pirmasis gali bet kuriuo laiku sužinoti, kur yra siuntinys bei matyti kitą svarbią informaciją (pvz. jeigu siunta yra gabenama už ES ribų, sekimo informacija nurodo, kada siuntinys atvyko į muitinę) – kiekvieną kartą kilus smalsumui ar užklupus dvejonei, nereikia skambinti kurjeriui ar Siųsk pigiau.

Sekimo informacija gali pasinaudoti ir gavėjas. Nors kurjeriai pristatymo dieną visada susisiekia su adresatais, tačiau iš sekimo informacijos galima nuspėti preliminarią siuntos pristatymo datą bei planuoti savo laiką.

Kodėl mano sekimo numeris neveikia?

Jeigu bandote FedEx siuntos sekimo funkciją, tačiau ekrane matote, jog toks sekimo kodas neegzistuoja, įsitikinkite, kad numerį nurodėte teisingai. Rekomenduojame simbolių neperrašinėti, o naudoti kopijavimo bei įklijavimo funkcijas (ang. copy/paste) – taip išvengsite į numerį įsivelti galinčių klaidų.

Svarbu pastebėti, jog jeigu informacijos apie siuntą ieškote FedEx svetainėje, sekimo duomenys atsiranda ne iš karto. Dažniausiai reikia palaukti, kol siunta pasieks pirmąją stotelę (pvz. siuntinių rūšiavimo sandėlį). Jeigu informacija apie siuntinį kurjerio platformoje neatsiranda per 24 val., susisiekite su Siųsk pigiau konsultantais.

Galiausiai – nesusipainiokite. Išorinėse svetainėse (pvz. siuntų paieškos sistemose bei FedEx platformoje) siuntos sekimo informaciją matysite tik su FedEx kodu. Jeigu informacijos ieškosite su Siųsk pigiau užsakymo numeriu, sistemos pažymės, jog numeris neegzistuoja.

Ką daryti, jei manau, kad siunta dingo?

Siuntinio dingimas yra retai pasitaikantis atvejis, renkantis patikimą kurjerį. Pirmiausia – būkite kantrūs. Jeigu siunta vos kelias dienas užsibuvo vienoje stotelėje, tai dar nėra ženklas, kad su siuntiniu nutiko kažkas blogo. Rimtas signalas – informacija apie Jūsų užsakymą nebuvo atnaujinta daugiau nei savaitę. Tokiu atveju kreipkitės į Siųsk pigiau klientų aptarnavimo specialistus, o šie savo ruožtu padarys viską, kad Jūsų siuntinys būtų surastas ir tęstų kelionę. 



Reikia išsiųsti siuntą? Sužinokite savo siuntos kainą
swed icon seb icon luminor icon revolut icon paypal icon apple pay icon google pay icon mastercard  icon visa  icon

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti