Suteikiame siuntos
sekimo numerį
Pristatymas nuo
1 darbo dienos
Siuntas nemokamai
apdraudžiame iki 100 €
Susisiekiame tą pačią
darbo dieną
Jei dar neteko išbandyti Deutsche Post siuntimo paslaugų, pasidalinsime patarimu: Siųsk pigiau sistemoje šį kurjerį rinkitės, jei į užsienį siunčiate daug smulkių siuntų. Tokiu atveju netruksite įsitikinti, kad šis vežėjas įvairiomis kryptimis gali pasiūlyti labai patrauklias kainas.
Šios paslaugos kurjeriai – tai DHL Express ir Deutsche Post bendradarbiavimo rezultatas, tapsiantis puikiu sprendimu ieškantiems ekonomiško siuntimo varianto tarptautinėms siuntoms. DHL Express kurjeris siuntas iš siuntėjo pasirinktos vietos pristato į Vokietijos nacionalinį paštą, o jame jau vyksta tolimesnis siuntų skirstymas atsižvelgiant į gavėjų lokaciją.
Siųsk pigiau platformoje siunčiamos siuntos (siunčiamos Lietuvoje ir į užsienį, skubios ir įprastos pristatymo trukmės) yra registruojamos ir gauną siuntos kodą. Šis kodas Jums bus atsiųstas nurodytais kontaktais kartu su kitais siuntos dokumentais.
Svarbu paminėti, kad Deutsche Post siuntos sekimas galimas tik tuo atveju, jei užsakymo formavimo metu pasirinksite siuntimą su sekimo (angl. tracked) paslauga. Po paslaugos apmokėjimo į savo elektroninį paštą gausite sistemos sugeneruotus siuntos dokumentus, tarp kurių bus ir siuntos sekimo numeris.
Siuntų maišo atvykimą iki Vokietijos Deutsche Post terminalo galima stebėti Siųsk pigiau svetainėje suvedus užsakymo arba siuntos sekimo numerį arba tiesiogiai vėžėjo platformoje, įvedus DHL Express suteiktą sekimo numerį.
Pasirinkus paslaugą SU SEKIMU, tolimesnę siuntos kelionę galėsite stebėti oficialioje Deutsche Post svetainėje. Siuntos sekimo informacija atsinaujina praėjus 3-4 d. d. po pirmojo siuntos skanavimo terminale.
Jei užsakymo metu pasirinksite paslaugą be siuntos sekimo galimybės, tuomet apie sėkmingą siuntos pristatymą sužinosite tik tuomet, kai ji bus įteikta gavėjui, bet siuntos kelionės sekti negalėsite.
Abiem atvejais (tiek renkantis Deutsche Post paslaugą BE SEKIMO, tiek SU SEKIMU), siuntai yra suteikiamas pirmenybinis statusas (angl. Priority), taigi galite tikėtis greitos ir sklandžios siuntos kelionės.
Deutsche Post siuntos kelionę galima stebėti ne tik Siųsk pigiau svetainėje, bet ir DHL Deutsche Post svetainėje internete, taip pat ir šalies, į kurią siunčiate, nacionalinio pašto oficialioje svetainėje, kitose tarptautinėse siuntų paieškos svetainėse. Tiesa, šiuose puslapiuose Jums bus reikalingas siuntos kodas (jį gausite kartu su kitais siuntos dokumentais), kurį sudaro 16 raidžių ir skaičių kombinacija. Jis skiriasi nuo užsakymo numerio, kuris veikia tik Siųsk pigiau svetainėje.
Deutsche Post siuntų pristatymo terminas skaičiuojamas nuo siuntos išsiuntimo iš Vokietijos Deutsche post terminalo.
Preliminarus ir orientacinis siuntos pristatymo terminas Europoje – 4-7 d. d., jei siunta keliauja už Europos Sąjungos ribų, kelionė gali užtrukti 7-21 d. d.
Siuntos keliauja tik darbo dienomis, todėl savaitgaliai ir šventinės dienos į šį terminą nėra įskaičiuotos. Siųsdami siuntas už Europos Sąjungos ribų įvertinkite ir laiką muitinės formalumams tvarkyti. Jis į pristatymo terminą neįtrauktas.
Deutsche Post siuntos, užsakius paslaugą SU SEKIMU, pristatomos į nurodytą gavėjo adresą bent vieną kartą. Nepavykus rasti gavėjo, siunta paliekama artimiausiame pašto skyriuje. Užsakyti pakartotinį pristatymą ar adreso keitimą/tikslinimą galimybės nėra.
Užsakius paslaugą BE SEKIMO, siuntos pristatomos į gavėjo pašto dėžutę arba paliekamos artimiausiame pašto skyriuje.
Nors Deutsche Post paslauga su sekimu (angl. tracked) yra šiek tiek brangesnė už siuntimą be jo, su sekimo galimybe gaunamos naudos tikrai vertos truputį aukštesnės kainos.
Pirmiausia, pasirinkus paslaugą su sekimu, siunta pristatoma tiesiogiai į nurodytą gavėjo adresą. Siunta artimiausiame pašto skyriuje paliekama tik tokiu atveju, jei kurjerio atvykimo metu gavėjo nėra namuose (Deutsche Post paslaugos atveju pakartotinis pristatymas nėra vykdomas). Įsigijus siuntimo paslaugą be sekimo, siunta kurjerio bus pristatyta į gavėjo pašto dėžutę arba, jei tokios galimybės nėra, paliekama artimiausiame pašto skyriuje. Juk dažniausiai daug patogiau, kai siunta pristatoma nuo durų iki durų, ar ne?
Antras siuntos su sekimo numeriu privalumas tas, kad galite jaustis daug ramiau dėl savo siuntos buvimo vietos. Pasinaudoję sekimo numeriu galite kad ir viduryje nakties sužinoti, kur šiuo metu yra Jūsų siunta – nereikės nei skambinti klientų aptarnavimo specialistams, nei rašyti varginančių elektroninių laiškų, pakaks įvesti siuntos numerį savo išmaniajame telefone ar kompiuteryje.
Galiausiai, Deutsche Postpaslauga su sekimu padeda geriau planuoti ne tik savo, bet ir siuntos gavėjo laiką. Retkarčiais apsilankydami siuntų paieškos svetainėje galėsite orientuotis, kada siuntos gavėją informuoti apie laukiamą siuntą, įvertinti, ar ji nepasiklydo, atitinkamai planuoti kitus su savo verslo operacijomis susijusius veiksmus. Jei pastebite, kad siuntos būsena ilgai nekinta (pvz. nėra atnaujinta jau kelias savaites), rekomenduojame kreiptis į Siųsk pigiau klientų aptarnavimo specialistus ir pasitikslinti, kokia gali būti to priežastis.
Siuntos numeris yra automatiškai sugeneruojamas sistemos, todėl klaidos tikimybė – labai maža. Jei pabandžius kelis kartus suvesti sekimo numerį sistemoje gaunate pranešimą, kad toks numeris neegzistuoja, pasitikrinkite, ar nepadarėte klaidos suvesdami siuntos numerį (patariame naudoti funkciją Copy-Paste), ar nesumaišėte siuntos numerio su užsakymo numeriu. Jei problemos vis tiek nepavyksta išspręsti, susisiekite su Siųsk pigiau klientų aptarnavimo vadybininkėmis.